Followers

::TERROR::

Saturday, June 21, 2008



BERSEDIA DAN PERSEDIAAN ( KE"TERRORIST"AN )

Umat Islam bagai buih dilautan. Umat Islam serata dunia ditindas. Umat Islam semakin terhina. Umat Islam serata dunia dipersendakan. Umat Islam dipermainkan. Umat Islam dibutakan.

Kita ubah perspektif, Umat Islam semakin melemahkan semangat mereka sendiri. Umat Islam semakin menyediakan jalan untuk mereka dihina. Kebanyakan pemimpin Umat Islam membisukan diri ketika agama mereka dipersendakan bahkan mereka turut bersorak. Umat Islam sentiasa leka jika mereka dipermainkan bahkan mereka pula tersengih gembira. Umat Islam sentiasa membutakan mata dengan peristiwa yang berlaku bahkan memekakkan telinga.

Kita lihat di negara umat Islam sendiri, berapa keratkah yang setuju dengan cara hidup Islam. Berapa keratkah yang 'sudi' beramal dengan cara hidup Islam? Berapa keratkah yang memandang tinggi mereka yang sentiasa patuh pada cara hidup Islam? Berapa keratkah yang akan 'tegar' dengan pandangan sinis orang yang jahil itu? Berapa keratkah akan tahan dengan kata-kata jelek orang yang 'buta' itu? Berapa keratkah rela mengharungi lautan tohmahan mereka yang mati hati itu?

Juga pemimpin manakah yang akan mempertahankan "terorist" Islam? Pemimpin manakah akan membiarkan 'terrorist' itu memberi kesedaran kepada saudara mereka yang lain? Pemimpin manakah yang akan membebaskan'terrorist' itu hidup di luar bersama dengan anak isteri dan keluarga mereka? Pemimpin manakah yang akan menyokong 'terrorist' itu melindungi saudara-saudara seagama mereka? Pemimpin manakah akan melindungi 'terrorist' itu dari diratah dan dibaham rakus oleh golongan yang terang-terangan tidak menyembah ALLAH?

Terrorist kah kita dengan melindungi saudara-saudara seagama kita? Terrorist kah kita apabila mempertahankan negara Islam dari dijajah oleh kuasa kuffar? Terroristkah kita bila kita lengkapkan diri kita dengan ilmu peperangan? Terroristkah kita jika kita hanya membalasi mereka yang lempari bom kearah kita, dengan anak batu? Terroristkah kita pabila kita menyatakan bahwa kita harus bangkit menentang mereka yang telah menzalimi kita?

TERRORIST KAH KITA!!! http://i61.photobucket.com/albums/h73/salmanfasiri/pic-14.jpg

1 comments:

Anonymous said...

порнушки со школьницами http://free-3x.com/ скачать курские студенты free-3x.com/ два пацана малолетки сняли девку онлайн [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]