Followers

:: Berakhirnya BAZARIA ( Hilang Penat ) :::

Saturday, July 25, 2009

Bazaria telah berakhir, sepanjang empat hari berkampung di Rumah Kelantan Baru, terasa kepenatan yang amat.

Alhamdulillah segalanya berjalan lancar



para ikhwah yang sedang menunggu pesanan


Pada hari terakhir, saya tidak dapat menjaga gerai selepas maghrb kerana perlu mengisi slot kuliah buat adik-adik matrik azhar di awwal sabi'.



akh Hariz, yang setia menanti di gerai. Dialah yang bertungkus lumus membantu jazakaLLAH


Pepun sejurus selepas kuliah, saya memohon pertolongan akh syazwan untuk menghantar saya ke bazaar selat melak dii rumah Melaka, ada hagah dari ketua kelas 4 Syariah banat Kaherah. JazakiLLAH kerana masih ingat saya.



suasana sibuk di gerai-gerai


Sejurus menerima hagah, saya terus bawa (saya hanya pembonceng) ke Rumah Kelantan, dan akh memesan Nasi Lemak Ayam Pedas, juga semangkuk ABC special.

Kami berbual di situ agak lama sambil ditemani Ustaz Faisal. Waktu operasi gerai pada malam terakhir masih rancak dan akan ditutup jam 11.30 malam



bersama housemate, dari kiri, akh Bahruddin, SyehHasnul, Ust. Faisal, penulis dan akh Bukhari



ps: Terima kasih kepada yang sudi membeli di gerai kami, juga kedengaran ada yang mendapat laksa yang 'lama', saya memohon maaf kerana malam itu, saya tidak berada di gerai, tetapi dijaga seorang sahabat. Kepada yang terlibat,bolehlah menuntut balik wang anda

0 comments: