Followers

:: Madihah ; Sentiasa Terpuji dan Memuji ::

Thursday, June 4, 2009


Mata ini seakan terpaku,dipaksa untuk terus menyusuri bersama buku yang berada di tangan. Saya sememangnya antara orang yang agak kurang berminat untuk membaca buku motivasi tulisan orang lain.(mungkin juga sebab inilah saya agak terlewat untuk menatap buku ini ) Saya masih ingat kata-kata seorang teman tika mula berada di 'Ardhu Kinanah' ini. Katanya :

"Semangat itu berada dalam diri kita, dia sukar dibangkitkan oleh orang lain, hanya kita yang mampu membangkitkannya"

Namun, buku " Catatan Hati Nik Nur Madihah", meruntuhkan 'ego' saya. Entah mengapa, terasa jiwa ini diheret untuk membelek sehelai demi sehelai catatan hatinya.

Seusai menghabiskan bacaan, seakan diri mendapat injeksi, kagum dengan seorang manusia yang diberi ketabahan dan keteguhan sebegitu. Saya rasa, beberapa persamaan antara saya dan ukht Nur Madihah. Mungkin itu yang membuatkan hati ini terkesan dengan buku itu

Saya syorkan anda semua membacanya. (ditambah pula ia juga hasil tulisan bersama Ummu Hani Hasan;garapannya memikat)

Moga Allah menjaga ukht sekeluarga, juga memberi kesudahan yang baik dalam setiap usaha.

0 comments: