Followers

Hijratain

Thursday, January 1, 2009



Assalamualaikum warahmatuLLAH..

AlhamduliLLAH....setelah lama menghilangkan diri..kini kembali semula.
Hampir 4 bulan ( 3 Bulan 25 hari) berada di Dua Tanah Suci..banyak pengalaman dan coretan untuk dikongsi bersama sahabat/biah..Insya Allah jika ada kesempatan dan ruang masa, akan dimuatkan di blog ini.

Sebelum ke posting lain..kepulangan penulis pada hari akhir tahun 1429H..melangkah ke tahun baru. Coretan akhir tahun 1429H di akhiri dengan perangai kebinatangan Yahudi ( orang kata,pulang dari haji kena jaga mulut, tapi kalau melibatkan agama, penulis punyai persepsi lain). Perangai yang mendarah daging, meresap di jiwa Yahudi, diteruskan kesinambungannya hingga ke hari ini. Jika dulu mereka berani mennentang Rasul dan Para Nabi, bahkan dengan tegar membunuh, mengalirkan darah suci Rasul-rasul, kini apalah nilai darah umat Islam bagi mereka.

" Dan sesungguhnya Kami telah kurniakan kepada Musa satu kitab (Taurat) dan kami rentetkan selepasnya beberapa Rasul, juga Kami kurniakan kepada Isa bin Maryam keterangan-keterangan dan kami sokonginya dengan perutusan Ruh Qudus (Jibril),(maka) apakah setiap kali datangnya Para Rasul yang tidak sesuai dengan nafsu kamu, lalu kamu bongkak (yang menyebabkan) sebahagian Rasul kamu dustai,sebahagian yang lain kamu bunuh mereka?"
(Al Baqarah 2:87)
Apa yang menyedihkan..umat Islam masih lagi tidak terasa apa-apa terhadap kezaliman dan kerja terror yang Yahudi lakukan. Masih leka dengan pelbagai sambutan..masih bersekongkol dengan Yahudi, masih 'memberi saham' kepada Yahudi..hatta penduduk Tanah Haram (atau mungkin Penguasa?)

0 comments: