Followers

:: Dialog Bersama Tetamu :::

Thursday, August 13, 2009


Malam tadi, bertempat di Rumah Kelantan Baru, berlangsung majlis ramah mesra bersama beberapa ( 4 orang ) tetamu dari Kerajaan Negeri Kelantan

Antara tetamu yang hadir ialah YB Dato' Takiyuddin Hassan, YB Saifudin Nasution, wakil Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) dan Pengarah YAKIN ( maaf jika tersalah menyebut tetamu yang hadir sebab saya sampai agak lewat)

Majlis bermula 8.30 malam, lebih awal dari yang dijangkakan, iaitu jam 9.00 malam

YB Dato Taki sempat berucap hampir sejam, manakala yang lain tidak berucap, tetapi hanya mengambil bahagian dalam sesi soal jawabb sahaja, mungkin kesemua tetamu agak kepenatan dek program yang padat sebelum ini.

Saya sebenarnya diminta oleh ustaz saya di malaysia untuk sampaikan sesuatu kepada YB Dato' Taki, di samping membawa bakal Imam Terawih Majlis Perbandaran Kota Bharu yang berkeinginan untuk bertemu dengan YB Dato' Taki. AlhamduliLLAH, YB Dato' meluangkan masa untuk bertemu sekejap, juga saya sempat berbisik kepada YB Dato' berkenaan pesanan ustaz saya. JazakaLLAH khairan kathiran. YB juga sempat memberitahu bahawa beliau akan ke Iskandariah pada pagi 13hb Ogos. Semoga perjalanan dipermudahkan dan selamat.

0 comments: